0

Uw winkelwagen is leeg

Totaal: €0,00

Geen producten gevonden...

  • Rineke Dijkinga Weten van (h)eerlijk eten 2
  • Rineke Dijkinga Weten van (h)eerlijk eten 2
De nadruk in dit boek ligt vooral op voeding voor gezonde darmen. Gezonde darmen zijn de spil van je totale gezondheid, zeker die van je stemming, je energie, je slaap en je gewicht. Je darmen zijn gebaat bij gevarieerde, vitale en onbewerkte voeding...

€24,95

Incl. btw
Artikelnummer: AL0006
EAN: 9789081821582
Beschikbaarheid: Op voorraad
Levertijd: 1-2 dagen, GRATIS NL VERZENDING
Merk: Rineke Dijkinga

NU TIJDELIJK MET GRATIS BOEKENLEGGER (OP=OP)


Weten van (h)eerlijk eten 2 - Rineke Dijkinga

De 8e druk en volledig herzien


VOEDING, ONS VERGETEN MEDICIJN

De nadruk in dit boek ligt vooral op voeding voor gezonde darmen. Gezonde darmen zijn de spil van je totale gezondheid, zeker die van je stemming, je energie, je slaap en je gewicht. Je darmen zijn gebaat bij gevarieerde, vitale en onbewerkte voeding. Helaas is dit soort voeding nu vaak ‘ons meest vergeten medicijn’.

Alle recepten in dit boek zijn zo gemaakt dat je volop kunt variëren en je kunt ze eenvoudig 100% gluten-, koemelk- en sojavrij maken. Omdat gluten, koemelk en soja zo oververtegenwoordigd zijn in ons voedingspatroon, ontbreekt alleen daardoor al vaak de broodnodige variatie. Ook veroorzaken ze bij veel mensen flinke darmklachten.

Hoe gevarieerder je eet, hoe gezonder je darmen en hoe meer opties je hebt om je totale gezondheid positief te beïnvloeden.

Gratis proefboekje
Klik hier om een gratis proefboekje te downloaden >

DE RODE DRAAD IN DIT BOEK:

1. Ruim 100 recepten en nieuwe inspiratie met eenvoudige (h)eerlijke ingrediënten voor elk moment van de dag. Met volop variatiemogelijkheden per recept.
2. Elk recept kan gluten-, koemelk- en/of sojavrij gemaakt worden.
3. De 7 V’s voor de algemene gezondheid van je darmen/spijsvertering lopen als een rode draad door alle recepten: Variatie, Vitaliteit, Vocht, Vezels, Vet ,Vermijd stress en Verwarmend.
4. Per recept wordt achtergrondinformatie gegeven over het effect van de ingrediënten op je gezondheid.
5. Kiezen voor gevarieerde, vitale, eerlijke en onbewerkte voeding heeft grote voordelen voor zowel jouw gezondheid als die van de aarde. Twee vliegen in één klap dus.

Bijlagen in dit boek:
6. Essentiële suikers.
7. Suiker en andere zoetmiddelen.
8. Voeding voor het brein.

HEEFT U EEN EERDERE DRUK VAN WETEN VAN (H)EERLIJK ETEN DEEL 2? 

Dit is er veranderd vanaf de achtste druk:

  • Alle recepten in het boek hebben meer variatiemogelijkheden gekregen, zo kun je nu lezen hoe je eenvoudig elk recept 100% gluten-, koemelk* en sojavrij maken.
  • Een aantal nieuwe, nog (h)eerlijker recepten, nu zoveel (h)eerlijke ingrediënten zo eenvoudig te verkrijgen zijn.
  • Actuele achtergrond informatie (in vooral de inleiding en bij de recepten zelf) over de relatie van je darmen en de rest van je gezondheid.
  • Een nieuwe en frisse restyling.



Klik hier om te lezen waarom Rineke dit boek compleet heeft vernieuwd en wat er is veranderd> 

0 sterren gebaseerd op 0 beoordelingen